Connect with us

Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας

Γιώργος Τσιρίδης : Το 46% που πήρε η Δημοτική Αρχή δεν είναι διαβατήριο για αλαζονεία

Published

on

Ανακοίνωση εξέδωσε ο επικεφαλής της «Δημοκρατικής Προοδευτικής Κίνησης», Γιώργος Τσιρίδης με αφορμή τα παράπονα του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας προς τον Δήμαρχο, Χρήστο Βρεττάκο

Όπως αναφέρει ο κύριος Τσιρίδης «Οι εργαζόμενοι του δήμου έχουν πολλά παράπονα και τα εκδηλώνουν» και αφήνει αιχμές κατά του Δημάρχου Χρήστου Βρεττάκου κατηγορώντας τον για αλαζονεία λέγοντας χαρακτηριστικά «ξέρουμε αν το 46% που πήρε η δημοτική αρχή στις εκλογές το θεωρει διαβατήριο για αλαζονεία, όμως, αυτό φαίνεται να συμβαίνει από την συμπεριφορά της απέναντι στους εργαζόμενους του Δήμου».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Γιώργου Τσιρίδη:

ΤΟ 46% ΠΟΥ ΠΗΡΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ.
…………………………..
Οι εργαζόμενοι του δήμου έχουν πολλά παράπονα και τα εκδηλώνουν.

Δεν ξέρουμε αν το 46% που πήρε η δημοτική αρχή στις εκλογές το θεωρει διαβατήριο για αλαζονεία, όμως, αυτό φαίνεται να συμβαίνει από την συμπεριφορά της απέναντι στους εργαζόμενους του Δήμου.
Δημοσιεύτηκε ανακοίνωση του συλλόγου των εργαζομένων του Δήμου που είναι μακροσκελής και θέτει όλα τα ζητήματα επί τάπητος.
Θα ζητήσουμε στο ΔΣ να απαντηθούν όλα αυτά τα προβλήματα.
Από το σύνολο των αιτιάσεων των εργαζομένων στεκόμαστε σε δύο τρία θέματα ενδεικτικά:
Α.
Οι εργαζόμενοι λένε ότι η Δημοτική Αρχή “αγνοεί συστηματικά και επιδεικτικά” όλες τις υπηρεσίες και τις αντιμετωπίζει με “διαρκή αμφισβήτηση και λοιδορία”.
Καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι ότι “ειδικά αυτοί που αντιστέκονται στο «ρεσάλτο» της Δημ. Αρχής στις Υπηρεσίες, αυτοί που αντιστέκονται στα σχέδιά της και δεν ανέχονται τις παρεμβάσεις της Διοίκησης στο έργο τους, «μετατίθενται» σε άλλες υπηρεσίες ή μπαίνουν στον …«πάγο».
Οι αρμόδιοι Αντιδήμαρχοι θεωρώντας «κτήμα τους» τις Υπηρεσίες, παρεμβαίνουν συνεχώς σε Τμήματα και Διευθύνσεις «χρησιμοποιώντας ακόμη και τηλεφωνικά» τους εργαζόμενους, μεταβάλλοντας και ευτελίζοντας την καθημερινότητα των υπηρεσιών καταντώντας την «προσωπική» τους υπόθεση”.
Β.
Οι εργαζόμενοι λένε πως εγγράφως έχουν ζητήσει απολυμάνσεις παντού, συσκευές θερμομέτρησης, δωρεάν ελέγχους rapid και μοριακών tests στους Εργαζόμενους κτλ. και ειδική μέριμνα για τις ευπαθείς ομάδες κι αντί για απάντηση (έστω και προφορική), βρήκαν «τοίχο άρνησης».
Γ.
Θέτουν θέματα εξ αποστάσεως εργασίας (όπου γίνεται) ή τεχνολογικού εξοπλισμού χωρίς ανταπόκριση. Μιλούν για υποστελέχωση της υπηρεσίας ανθρώπινου δυναμικού που θα φρόντιζε για μισθολογικά, συνταξιοδοτικά, υπηρεσιακά κτλ. θέματα των εργαζομένων. Λένε ότι η διοίκηση στέκεται με απάθεια μπροστά στις καθυστερήσεις και ότι «κουκουλώνει» το πρόβλημα.

Η δημοτική αρχή οφείλει να σκύβει στα προβλήματα κι όχι να φέρεται σαν ο ηγεμών που εκλέχτηκε για να κάνει ο,τι νομίζει αγνοώντας τους εργαζόμενους στον δήμο.
Ας σκύψει με ενδιαφέρον να αντιμετωπίσει τα προβλήματα.
……..
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
Γιώργος Τσιρίδης

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com