Site icon e-Peiraias

Εφιάλτης χωρίς air-condition: Οδηγός του Ηλεκτρικού λιποθύμησε από τη ζέστη – Στα όριά τους οι υποδομές της Γραμμής 1

Καύσωνας και κατάρρευση στα ΜΜΜ: Λιποθύμησε οδηγός στη Γραμμή 1 του ΗΣΑΠ

Στο έλεος του καύσωνα εργαζόμενοι και επιβάτες – Παμπάλαιοι συρμοί χωρίς κλιματισμό, ανύπαρκτη συντήρηση και διοίκηση που σιωπά

Καθημερινός εφιάλτης στα μέσα μεταφοράς της Αθήνας

Οι αφόρητες θερμοκρασίες και η δραματική υποβάθμιση των μέσων σταθερής τροχιάς μετατρέπουν τη μετακίνηση στην Αθήνα σε δοκιμασία για τα νεύρα και την υγεία επιβατών και εργαζομένων. Το πιο πρόσφατο περιστατικό προκαλεί σοκ: οδηγός του Ηλεκτρικού λιποθύμησε μέσα στο θάλαμο, μεταξύ Θησείου και Πειραιά.

Η αιτία; Ο κλιματισμός είχε πάψει να λειτουργεί, και ο θάλαμος μετατράπηκε σε θάλαμο βασανιστηρίων. Ευτυχώς, η έγκαιρη ενεργοποίηση του μηχανισμού ακινητοποίησης απέτρεψε τα χειρότερα.

«Γαλλικοί» συρμοί χωρίς air-condition – Έτος 2025

Στη Γραμμή 1 του ΗΣΑΠ κυκλοφορούν ακόμη συρμοί πρώτης γενιάς – γνωστοί και ως «γαλλικοί» – χωρίς κανένα σύστημα κλιματισμού, σχεδιασμένοι για υπόγεια δρομολόγια, με ελάχιστο αερισμό. Σε θερμοκρασίες άνω των 40°C, οι συρμοί υπερθερμαίνονται και “ξεκουράζονται” σε υπόστεγα, με ανοιχτές πόρτες για να… «δροσιστούν».

Συντήρηση με προσωπικό-φάντασμα

Η συντήρηση του δικτύου βρίσκεται σε οριακή κατάσταση:

Λεωφορεία vs μετρό: Η άνιση εικόνα

Ο ΟΑΣΑ παρουσιάζει εικόνα προόδου:

Αντίθετα, στη Γραμμή 1:

Οργή επιβατών και αδιέξοδο για τους εργαζομένους

Οι εργαζόμενοι προειδοποιούν για αυξανόμενη ένταση με τους επιβάτες, οι οποίοι ξεσπούν στους οδηγούς.

«Δεν υπάρχουν εφεδρικοί συρμοί, δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, δεν υπάρχουν άνθρωποι. Πώς θα δουλέψουμε;», δηλώνει μέλος του Σωματείου ΣΤΑΣΥ.

 Ερωτήματα χωρίς απαντήσεις

Η πραγματικότητα δείχνει μια δομική αδράνεια: εγκαταλελειμμένες υποδομές, υποστελεχωμένα συνεργεία και μια διοίκηση που μοιάζει να έχει αποδεχτεί την παρακμή.

Exit mobile version