Site icon e-Peiraias

Νέα υπηρεσία του 1555: Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα

Υπάλληλος του 1555 σε βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα

Μία νέα υπηρεσία που φέρνει πραγματική ισότητα στην εξυπηρέτηση εγκαινίασε το τηλεφωνικό κέντρο 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Πρόκειται για τη δυνατότητα βιντεοκλήσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, ώστε πολίτες με προβλήματα ακοής να μπορούν να εξυπηρετούνται άμεσα και με σεβασμό στις ανάγκες τους.

Επίσκεψη Νίκης Κεραμέως στο 1555

Τη λειτουργία της νέας υπηρεσίας παρακολούθησε από κοντά η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, η οποία επισκέφθηκε το τηλεφωνικό κέντρο. Στο πλαίσιο της επίσκεψής της:

«Η ισότιμη πρόσβαση αποτελεί προτεραιότητα»

Σε δήλωσή της, η κ. Κεραμέως τόνισε:

«Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για τη σύγχρονη δημόσια διοίκηση. Επεκτείνουμε τη λειτουργία του 1555 προκειμένου να μπορούν να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα οι συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής. Στεκόμαστε στο πλευρό των πολιτών, μεριμνούμε για όλους ανεξαιρέτως με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας του συνόλου των Ελλήνων πολιτών».

Πώς λειτουργεί η νέα υπηρεσία

Η διαδικασία είναι απλή και πραγματοποιείται μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του 1555 (1555.gov.gr), με χρήση κωδικών Taxisnet.

Exit mobile version