Connect with us

Οικονομία

Δημ. Παπασταμάτης: «Σεβασμός στον πελάτη γιατί… τιμωρεί»

Published

on

Μία απόλυτα σωστή τοποθέτηση- παρέμβαση από τον Επιχειρηματία Δημήτρη Παπασταμάτη ! Ο Σύμβουλος και επικεφαλής Διαχείρησης Ποιότητας Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά, τόνισε πως φυσικά και σκοπός των επιχειρήσεων είναι το κέρδος, αλλά ΟΧΙ η αισχροκέρδεια. Επιχειρήσεις που κοιτάνε τον πελάτη ευκαιριακά, ως «αρπαχτή» και θέλουν απλά να βγάλουν από την «μύγα ξύγκι», όχι απλά δεν θα επωφεληθούν αλλά πιθανότα και θα.. τιμωρηθούν μακροπρόσθεσμα, από τους πελάτες που ευτυχώς… δεν ξεχνούν!

Διαβάστε αναλυτικά την άποψη του έμπειρου επιχειρηματία, Δημήτρη Παπασταμάτη:

Στους πρωτόγνωρους καιρούς που ζούμε θα ήθελα με δυο λόγια να θυμίσω, σε αυτούς που πάνω στην αναταραχή προσπαθούν να αισχροκερδήσουν εις βάρος του ίδιου τους του πελάτη, ότι θα πρέπει να το ξανασκεφτούν, γιατί απλά ο πελάτης έχει μνήμη και μόλις κοπάσει αυτή η καταιγίδα θα κάνει τον απολογισμό του και η είσπραξη του ταμείου θα φανεί σε βάθος χρόνου.

Ο μεγαλύτερος τιμωρός είναι ο ίδιος ο πελάτης πέρα από τις προβλεπόμενες κυρώσεις των αρμόδιων φορέων. Εξάλλου υπάρχουν Νόμοι στη χώρα μας από το 1834, επί Βασιλείας του Όθωνα, κατά αυτής. Ασφαλώς κανένας δεν εργάζεται για χόμπι, εργάζεται για να κερδίσει. Άλλο όμως “κέρδος” και άλλο “αισχροκέρδεια”!

Μην ξεχνάμε ότι στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο κάποιοι φίλοι μας, γνωστοί ή άγνωστοι μας, αναγκάστηκαν να κλείσουν τις επιχειρήσεις τους, λόγω των έκτακτων συνθηκών, με το μέλλον αβέβαιο μπροστά τους.

Η γνώμη μου, παρ’ όλα αυτά, είναι πως το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρηματιών σέβεται, εκτιμά και προστατεύει τους πελάτες του και επιδιώκει το κέρδος και όχι την αθέμιτη κερδοφορία. Εύχομαι να βγούμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα από αυτό τον εφιάλτη που ζούμε. ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

.