Breaking
Δε. Δεκ 9th, 2024

Φ.Μπακαδήμα: Αντισταθμιστικά οφέλη από δημιουργία ΜΕΤΡΟ στον Κορυδαλλό

ÓõæÞôçóç óôçí ÏëïìÝëåéá ôçò ÂïõëÞò ãéá ôçí áíáèåþñçóç ôïõ ÓõíôÜãìáôïò ôçí ÐáñáóêåõÞ 22 Íïåìâñßïõ 2019.(EUROKINISSI/ÃÉÙÑÃÏÓ ÊÏÍÔÁÑÉÍÇÓ)

Ερώτηση της βουλευτή Β Πειραιά και Γραμματεά της ΚΟ του ΜέΡΑ25 Φωτεινής Μπακαδήμα με θέμα:​ Αντισταθμιστικά οφέλη από δημιουργία ΜΕΤΡΟ στον Κορυδαλλό​

Θέμα: «Αντισταθμιστικά οφέλη από δημιουργία ΜΕΤΡΟ στον Κορυδαλλό»

Σε συνέχεια της από 15/7/2020 Α.Π. 8268 ερώτησής μου αναφορικά με τα έργα ανάπλασης στην πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό μετά την έναρξη λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ, ενημερωνόμαστε πως τελικά, παρά τις προεκλογικές εξαγγελίες για χώρους στάθμευσης, υπογειοποιημένους κάδους, δημιουργία πεζόδρομων ή δρόμων χαμηλής ταχύτητας πέριξ της πλατείας Ελευθερίας, τα αντισταθμιστικά οφέλη από τη δημιουργία του ΜΕΤΡΟ δεν φαίνεται να είναι σημαντικά.

Κατόπιν των παραπάνω,

Ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:

  1. Ποια ήταν τα συμφωνημένα αντισταθμιστικά οφέλη από την κατασκευή του ΜΕΤΡΟ στον Κορυδαλλό; Υπάρχουν κάποια συμφωνητικά και αν ναι, μπορούν να μας προσκομιστούν;
  2. Θα υλοποιηθεί η δημιουργία χώρων στάθμευσης για τους χρήστες του μετρό και αν ναι, εντός ποιου χρονοδιαγράμματος;
  3. Θα υλοποιηθεί η δημιουργία υπογειοποιημένων κάδων, όπως είχε εξαγγελθεί;
  4. Στους δρόμους περιμετρικά της πλατείας έχουν τοποθετηθεί κυβόλιθοι, αλλά η κίνηση των οχημάτων είναι ακόμα υψηλή. Ποια η πρόβλεψη και η σκοπιμότητα τοποθέτησης των κυβόλιθων;
  5. Θα γίνει αναδιαμόρφωση των δρόμων περιμετρικά της πλατείας και αν ναι, εντός ποιου χρονοδιαγράμματος και με τι κόστος;
  6. Έχει δημιουργηθεί ένας πεζόδρομος στη μια έξοδο της πλατείας όπου και πάλι η κίνηση είναι και πάλι υψηλή. Θα δημιουργηθούν τελικά δρόμοι χαμηλής κυκλοφορίας ή πεζόδρομοι περιμετρικά της πλατείας;
  7. Ποια η πρόβλεψη για την επιπλέον ηχορύπανση και την ατμοσφαιρική ρύπανση λόγω της αυξημένης κίνησης αυτοκινήτων;

By admin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *