Συνεχίζοντας την προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού, ο Δήμος Κορυδαλλού εγκαινιάζει ένα νέο τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών.
Στόχος είναι να μπει τέλος στην αναμονή σε «ουρές» έτσι ώστε να κερδίζουν χρόνο ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται ο συνωστισμός τόσο γι αυτούς όσο και για τους εργαζόμενους στο Δήμο, αυτή την περίοδο της πανδημίας του Covid-19.
Από σήμερα, οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν σε υπηρεσίες του Δήμου για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους και δεν είναι σε θέση να το κάνουν εξ αποστάσεως με την πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών (https://aitimata.korydallos.gr/), θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κλείνουν τα ραντεβού τους για διαφορετικές διαδικασίες αρμοδιότητας του Δήμου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://korydallos.brace2dev.gr/
Οι υπηρεσίες που έχουν ήδη ενσωματωθεί είναι:
Περιβάλλον
Πολιτικοί Γάμοι
Αδειοδοτήσεις και Ρύθμιση Εμπορικών Δραστηριοτήτων
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω της πλατφόρμας ο πολίτης θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, αλλά και να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να λαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες. Ετσι, τα αρμόδια στελέχη του δήμου θα είναι καλύτερα προετοιμασμένα για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας.