Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης συναντήθηκε χθες με τον Πρόεδρο της Δ΄ Δημοτικής Κοινότητας κ. Τάσο Πούλο, με τον οποίο συζήτησε για τις παρεμβάσεις που πραγματοποιούνται, αλλά και προγραμματίζονται για την κοινότητα, καθώς και για προβλήματα που παραμένουν και χρήζουν περαιτέρω προσπάθειας.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν:
- Η ανάπλαση της οδού Δωδεκανήσου η οποία εξελίσσεται.
- Η αγορά – που ήδη εγκρίθηκε από την πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου με 700.000 ευρώ – του οικοπέδου για τη δημιουργία ενός σύγχρονου Βρεφονηπιακού Σταθμού στην οδό Μουτσοπούλου.
- Η έγκριση από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» της δημιουργίας εργαστηρίου κυκλικής οικονομίας και επαναχρησιμοποίησης υλικών στην ΣΚΥΠ.
- Η επικείμενη υποβολή πρότασης στο «Πράσινο Ταμείο» για τη δημιουργία χώρων αθλητισμού στον περιβάλλοντα χώρο της ΣΚΥΠ.
- Η μεγάλη βιοκλιματική ανάπλαση των 17 εκατομμυρίων ευρώ, την οποία η Δημοτική Αρχή έχει ήδη υποβάλει στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» και αναμένεται η έγκρισή της.
- Η ανάπλαση του πάρκου στην Αργυροκάστρου, η οποία ξεκινά άμεσα.
- Η κατασκευή παιδικής χαράς ΑμεΑ στο πάρκο Γεννηματά μετά από προγραμματική σύμβαση και χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Αττικής.
- Η κατασκευή νέου ποδοσφαιρικού γηπέδου 11×11, η οποία θα πραγματοποιηθεί με τη συνδρομή του Ολυμπιακού, ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο, δίνοντας «ανάσα» στα σωματεία, κυρίως της Δ΄ Δημοτικής Κοινότητας.
- Η μελέτη για τη δημιουργία πολυχώρου αθλητισμού και πολιτισμού στην πλατεία Κωσταράκου, καθώς και σε άλλα θέματα της καθημερινότητας.
Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, σε δήλωσή του, ανέφερε πως η προσπάθεια και η δουλειά συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς, προκειμένου να αλλάξει προς το καλύτερο κάθε γειτονιά της πόλης και για τη βελτίωση της καθημερινότητας των Πειραιωτών.
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Δ΄ Δημοτικής Κοινότητας κ. Τάσος Πούλος, εκτός από τα θέματα που έχουν να κάνουν με ασφαλτοστρώσεις, παιδικές χαρές και πεζοδρόμια, έθεσε και την αναγκαιότητα ύπαρξης χώρου για την εκτόνωση των ζώων, που θα εξεταστεί άμεσα από τη Δημοτική Αρχή.