Breaking
Τε. Νοέ 27th, 2024

Πειραιάς: Ο δρόμος που άνοιξε μετά από 8 χρόνια (VIDEO)

Οχτώ ολόκληρα χρόνια πέρασαν με κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Ακτή Καλλιμασιώτη του Πειραιά αφού από το 2014 κατασκευαζόταν ο σταθμός του Μετρό “Πειραιάς” μπροστά ακριβώς από το Μέγαρο του ΗΣΑΠ

Στην κυκλοφορία παραδόθηκε ξανά το τμήμα του δρόμου στην Ακτή Καλλιμασιώτη στον Πειραιά, μπροστά από τον Σταθμό του ΗΣΑΠ οχτώ ολόκληρα χρόνια μετά την έναρξη κατασκευής του σταθμού της γραμμής 3 του Μετρό.

 

Το καλοκαίρι του 2021 ξεκίνησαν οι εργασίες αποκατάστασης του δρόμου με στόχο αυτός να δοθεί στην κυκλοφορία στις αρχές της χρονιάς που διανύουμε, κάτι που τελικά δεν έγινε εφικτό. Ωστόσο ο δρόμος δόθηκε τελικά στην κυκλοφορία αυτές τις ημέρες.

Να σημειωθεί ότι ο δρόμος που βρισκόταν σε εκείνο το σημείο είχε μετατοπιστει προς την θάλασσα ώστε να παραμείνει λειτουργικός και να εξυπηρετεί τα οχήματα και για να γίνει αυτό εφικτό χρησιμοποιούσε έκταση που ανήκει στον Ο.Λ.Π.

Στο video που ακολουθεί φαίνεται ξεκάθαρα η Ακτή Καλλιμασιώτη να έχει επιστρέψει στην προ του 2014 εικόνα, ενώ στο δεύτερο video μπορείτε να δείτε πώς ήταν ο δρόμος λίγες μόλις ημέρες πριν από την παράδοσή του στην κυκλοφορία, προς τα τέλη Αυγούστου.

Παραδίδονται σε λίγες μέρες τρεις σταθμοί του Μετρό στον Πειραιά

Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκονται οι εργασίες για την παράδοση του τελευταίου τμήματος της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά που περιλαμβάνει τους σταθμούς Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο. Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, η επέκταση θα παραδοθεί «ως τις αρχές Οκτωβρίου», δηλαδή σε λιγότερο από ένα μήνα από σήμερα.

Μία ακόμα μικρή παράταση πάντως δεν μπορεί να αποκλειστεί, καθώς θα πρέπει να ελεγχθεί η ορθή λειτουργία ενός μεγάλου αριθμού συστημάτων μετά και από την πραγματοποίηση δοκιμαστικών δρομολογίων μέσα στον Αύγουστο, ώστε να επιλυθούν όλα τα προβλήματα και να γίνει δυνατή η παράδοση της επέκτασης και η έναρξη της κανονικής λειτουργίας στη γραμμή. Σε σχετικές διαδικτυακές διαφημίσεις της Αττικό Μετρό αναφέρεται ως χρόνος παράδοσης «το φθινόπωρο» αφού η τελική ημερομηνία αναμένεται να ανακοινωθεί ακόμα και μία ή δύο μέρες νωρίτερα.

Οι σχετικές καθυστερήσεις πάντως κοστίζουν ακριβά για την Αττικό Μετρό, αφού όπως αναφέρεται σε απόφαση που ελήφθη εντός του Αυγούστου, λόγω παράτασης της συνολικής διάρκειας εκτέλεσης του έργου μετά την οριστική προθεσμία, και συγκεκριμένα για την περίοδο από 1η Απριλίου 2022 έως και 30 Ιουνίου 2022, δηλαδή για διάστημα 91 ημερών, δημιουργείται δαπάνη θετικών ζημιών ύψους 4.436.617,70 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Ανάλογο ποσό αναμένεται και για την επιπλέον παράταση μέχρι την ολοκλήρωση του έργου.

Σταθμός Πειραιάς / Αττικό Μετρό Α.Ε.

Μία σημαντική εκκρεμότητα είναι και η λήψη από τον ΟΑΣΑ των τελικών αποφάσεων για εκτεταμένες μεταβολές δρομολογίων λεωφορείων στην πόλη του Πειραιά οι οποίες και αναμένεται να τεθούν σε ισχύ μαζί με την επέκταση του Μετρό. Επιπλέον, από την πλευρά της ΣΤΑ.ΣΥ. αναμένεται με αγωνία η κατάρτιση των νέων χρονοδιαγραμμάτων για τα δρομολόγια του Μετρό από και προς το Αεροδρόμιο, έτσι όπως θα διαμορφωθούν προκειμένου να συνδεθεί για πρώτη φορά με το Μετρό (αφού εδώ και χρόνια συνδέεται μέσω του Προαστιακού) το λιμάνι του Πειραιά και το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.

By admin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *