Κενά εκπαιδευτικών στο 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνς καταγγέλει η Βουλευτής Β Πειραιά με το ΜέΡΑ25, Φωτεινή Μπακαδήμα, προς τον Υπουργό Παιδείας.
Όπως τονίζει «Παραμένουν υψηλά και σοβαρά τα κενά εκπαιδευτικών, μολονότι βρισκόμαστε στις αρχές Νοεμβρίου, με μαθητές στη Δραπετσώνα να μη διδάσκονται τα μαθήματα της Οικονομίας και της Πληροφορικής για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις».
Ειδικότερα η Φωτεινή Μπακαδήμα αναφέρει:
«Στο 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας, σύμφωνα με καταγγελία του εκπαιδευτικού Γιώργου Καββαδία, οι μαθητές που θα συμμετέχουν στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις δεν έχουν διδαχθεί ούτε μια ώρα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα «Οικονομία» και «Πληροφορική», ενώ κενά υπάρχουν και στα ξενόγλωσσα μαθήματα (Γερμανικά και Γαλλικά).
Όπως επισημαίνει ο κ Καββαδίας «Ενάμισι μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων και μπροστά στο δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού, η εικόνα της «κανονικότητας» που προβάλλουν κυβέρνηση – ΥΠΑΙΘ και η πλειονότητα των ΜΜΕ αποδεικνύεται πλαστή. Ανύπαρκτα τα ουσιαστικά μέτρα προστασίας για εκπαιδευτικούς και μαθητές και με σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό που δεν καλύπτουν τις αυξημένες ανάγκες.
Ελλείψεις σε καθηγητές ακόμα και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα υπάρχουν όχι μόνο σε δεκάδες σχολεία της επαρχίας, αλλά και στην Αττική. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας, όπου ισχύει η εξίσωση: 0 + 0 = «κανονικότητα». Τι σημαίνει; Απλά οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου στο 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας δε διδάσκονται Οικονομία και Πληροφορική (0 ώρες Οικονομία + 0 ώρες Πληροφορική = «κανονικότητα») που είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Για Α΄ και Β΄ Λυκείου ούτε συζήτηση. Κενά, όμως υπάρχουν στο συγκεκριμένο Λύκειο και σε ξενόγλωσσα μαθήματα. (Γαλλικά, Γερμανικά). Αυτή είναι η «κανονικότητα» κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ.
Κατά τα άλλα υποκριτικά και τιμωρητικά εκδίδουν φιρμάνια για την αναπλήρωση χαμένων ωρών στα υπό κατάληψη σχολεία και χρησιμοποιούν την τηλεκπαίδευση για να μετατρέψουν τους καθηγητές σε online χωροφύλακες και για την καταστολή των μαθητικών κινητοποιήσεων.
Τέλος, υπουργείο και διευθύνσεις εκπαίδευσης χρησιμοποιούν τις εργασιακά και παιδαγωγικά απαράδεκτες τρίμηνες συμβάσεις των αναπληρωτών, που υποτίθεται ότι στόχο έχουν να καλύπτουν τα κενά που προκύπτουν «για λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του κορωνοΐου» για να αναπληρώσουν μόνιμα λειτουργικά κενά!»
Κατόπιν των παραπάνω και με δεδομένα πως όλα τα παιδιά οφείλουν να έχουν ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση και να μην την στερούνται λόγω κρατικής ανεπάρκειας,
Ερωτάται η κα Υπουργός:
- Είναι ενήμερη για αυτή την καταγγελία;
- Ποια άμεσα μέτρα θα ληφθούν προκειμένου να διδαχθούν τα παιδιά στο 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας τα εξεταζόμενα στις πανελλαδικές μαθήματα Οικονομίας και Πληροφορικής;
- Πώς θα αναπληρωθούν οι χαμένες διδακτικές ώρες;
- Τι μέτρα θα ληφθούν ώστε να ξεκινήσουν και τα μαθήματα ξένων γλωσσών στο συγκεκριμένο ΓΕΛ;
- Ποια η πρόβλεψη για πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού;
- Ώσπου να καλυφθούν τα κενά με μόνιμο προσωπικό, έχουν τοποθετηθεί αναπληρωτές στο εν λόγω ΓΕΛ;