Breaking
Κυ. Νοέ 24th, 2024

Πειραιάς: Θλίψη για το θάνατο μαθητή ειδικού σχολείου από κορωνοϊό

Θλίψη στον Πειραιά από την τραγική είδηση του θανάτου ενός μικρού μαθητή από κορωνοϊό την Πέμπτη 4 Μαρτίου, που φοιτούσε στο 2ο ΕΕΕΕΚ Πειραία “Ανοιξη”.

Το γεγονός γνωστοποίησε μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Facebook, η ηθοποιός Νένα Χρονοπούλου.

Η κ. Χρονοπούλου έγραψε:

“Χθες ένα ιδιαίτερο παιδί που φοιτούσε σε ειδικό σχολείο στον Πειραιά, έχασε τη ζωή του από τον κορωνοϊό…
Θα μπορούσε να ήταν το δικό μου παιδί, ούτε να το σκέφτομαι δε μπορώ.
Και πάλι ξανά εδώ να έχω την ίδια απορία, πως “θεραπεία” μπορεί να είναι η φοίτηση στα ειδικά σχολεία όταν τα ήδη ταλαιπωρημένα παιδιά μας, είναι ιδιαίτερα ευάλωτα και βεβαρημένα στην υγεία τους;
Πόσες ενοχές μπορεί να σηκώσει κάποιος από εμάς μπροστά στην τραγική πραγματικότητα του βαρύτατου πένθους της οικογένειας, και μπροστά στο χαμό ενός “αγγέλου”;;;
Όχι άλλα παιδιά στο θάνατο από τον ιό…
Έχουμε ευθύνη όλοι, ξεκινώντας από εμάς τους γονείς πρώτα απ’ όλα και έπειτα από εκείνους που προφανώς για το “καλό” μας μας αφήνουν εκτεθειμένους στη “μάστιγα” του ιού…
Τώρα, ποιος είναι αυτός που θα πει λόγια παρηγοριάς στη μάνα;
Ποιος θα της απαλύνει τον πόνο από το χαμό του παιδιού της… Επειδή το πήγαινε στο σχολείο;
Ποιος θα της γεμίσει το κενό της αγκαλιάς της, ποιος θα της φέρει πίσω εκείνον που την αγαπούσε όπως κανείς άλλος δε μπορεί να αγαπήσει… Που αγαπούσε όπως μόνο οι “άγγελοι” ξέρουν να αγαπούν…
Ένα είναι σίγουρο, από χθες το παιδί βρίσκεται στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ…
Κουράγιο στους γονείς, και ας ελπίσουμε να μη θρηνήσουμε άλλα παιδιά με ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ από τον ιό…Λόγω “ανοιχτών ειδικών σχολείων”…”

Ανακοίνωση για τον άδικο θάνατο του μικρού μαθητή, εξέδωσε και η Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) Πειραιά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι 

Με θλίψη ανακοινώνουμε την τραγική κατάληξη μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά από κορονοϊό. Πρόκειται για μαθητή που έπασχε από βαρύ αυτισμό και πολλά υποκείμενα νοσήματα.  

Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του. 

Σύμφωνα με την ενημέρωση από το σχολείο, ο μαθητής είχε σταματήσει να προσέρχεται από τις 12/2, λόγω άλλης ασθένειας. Δέκα μέρες μετά εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα (βήχα, δύσπνοια), διασωληνώθηκε και δυστυχώς κατέληξε χτες (4/3). Στο μεταξύ, ύποπτα συμπτώματα εμφάνισε και η μητέρα του, κατά τη διάρκεια της παραμονής του παιδιού στο σπίτι, όπου και διαγνώστηκε και ίδια θετική στον ιό covid 19. 

Ανεξάρτητα πού κόλλησε το παιδί και ποιος κόλλησε ποιον, είναι προκλητική η συνολική προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ να παρουσιάσει μια εικόνα επίπλαστης κανονικότητας, ότι “δεν τρέχει τίποτα”, ώστε να κρύψει τις τεράστιες ευθύνες που έχει! 

Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα:  

-Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά τι μέτρα έχουν παρθεί για την αποσυμφόρηση των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών, για να μειωθεί ο συγχρωτισμός παιδιών από διαφορετικές περιοχές και από διαφορετικά σχολεία;

-Κρατάνε ανοιχτά τα Ειδικά Σχολεία, αλλά τι μέτρα  έχουν παρθεί για να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές ανά ομάδα, να αξιοποιηθούν τα κλειστά σχολεία, κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται μαθητές και εργαζόμενοι; Για να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό σχολικών νοσηλευτών & ΕΒΠ για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα

-Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά τεστ πραγματοποιούνται περίπου μία φορά το μήνα στο συγκεκριμένο σχολείο. Συγκεκριμένα, τεστ πραγματοποιήθηκαν τέλη Γενάρη και τέλη Φλεβάρη. Στο μεταξύ, το παιδί νόσησε και κατέληξε.  

-Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά δεν υπάρχει καμία μέριμνα για εντοπισμό, καταγραφή και κυρίως για συστηματική παρακολούθηση των μαθητών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, με ευθύνη του Υπουργείου Υγείας. Η τραγική περίπτωση του μαθητή μας αποδεικνύει πως πολλά παιδιά στα Ειδικά Σχολεία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, έχουν και άλλα υποκείμενα (σοβαρά) νοσήματα.

Δεν θα έπρεπε, ανάλογα τον τόπο κατοικίας των μαθητών, να υπάρχει συστηματική επαφή και παρακολούθηση του μαθητή και της οικογένειά του από φορέα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (εξέταση, συχνά τεστ κλπ); 

Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την ανάγκη ολοκληρωμένης, ουσιαστικής κρατικής παρέμβασης και μέριμνας, η οποία όμως απουσιάζει προκλητικά! 

Το Υπουργείο παίζει στα ζάρια την υγεία εργαζομένων και των μαθητών! 

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ! ΟΣΟ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΙΣ «ΚΟΚΚΙΝΕΣ» ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΡΑ, ΤΟΣΟ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ!  

Καλούμε τους συναδέλφους των Ειδικών Σχολείων να πάρουν μαζικά μέρος στην παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής την Τρίτη 9/3 13:00.  

Καλούμε τις ΕΛΜΕ και τους Συλλόγους Δασκάλους-Νηπιαγωγών (ΣΕΠΕ) της Αττικής να πάρουν μέρος, με αντίστοιχες αποφάσεις. 
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕΤΡΑ!»

By admin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *