Ο Δήμος Σαλαμίνας θα εξυπηρετεί εφ’ εξής το κοινό μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού μετά και τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από τα αρμόδια υπουργεία για την προστασία του πληθυσμού από την έξαρση της πανδημίας του covid-19.
Οι πολίτες μπορούν να τηλεφωνούν στις εκάστοτε υπηρεσίες του Δήμου και τα ΚΕΠ και να κλείνουν το απαιτούμενο ραντεβού μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις (κηδείες κλπ).
Επίσης οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τα αιτήματά τους απ’ την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους κάνοντας χρήση των δυνατοτήτων που προσφέρει η νέα ιστοσελίδα του Δήμου (www.salamina.gov.gr).
Συγκεκριμένα στο μενού «Υπηρεσίες Δημοτών» υπάρχουν οι επιλογές «Υποβολή Αιτήματος/Καταγγελίας» και «Αίτηση Έκδοσης Πιστοποιητικού». Για την υποβολή Αιτημάτων/Καταγγελιών υπάρχουν σχετικές οδηγίες στην ιστοσελίδα.
Kατά την επίσκεψη στις δημοτικές υπηρεσίες είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας και η τήρηση των αποστάσεων.
Τα τηλέφωνα που μπορούν να καλούν οι πολίτες για τα επείγοντα ραντεβού τους
είναι τα εξής:
Τηλεφωνικό Κέντρο: 213 20 27 300 έως 310 Οικονομικές – Διοικητικές – Τεχνικές
Υπηρεσίες
Κοινότητα Αμπελακίων: 213 20 60 500
Κοινότητα Αιαντείου: 210 46 63 900
Κοινότητα Σεληνίων: 210 46 77 609
Κοινότητα Σαλαμίνας: 210 46 57 035
ΚΕΠ: 213 20 084 00 – 4
Κοινωνικές Υπηρεσίες: 213 20 27 580
Υ.Δ.Ο.Μ.: 213 21 22 701 / 213 21 22 705/ 213 21 22 710
Λιμενικό Ταμείο : 216 700 59 76/ 210 46 40429
ΑΚΟΙΠΟΠ: 210 46 53 450
Περισσότερα τηλέφωνα αλλά και e-mail επικοινωνίας με τις υπηρεσίες στο
www.salamina.gov.gr, ενότητα Επικοινωνία.