Αρχείο

Ιούλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Τρ. Ιούλ 29th, 2025

Καταγγελία για ουρές στο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στον Πειραιά εν μέσω καύσωνα – Φωτρογραφίες-ντροπή

Κόσμος περιμένει έξω από το φαρμακείο ΕΟΠΥΥ του Πειραιά

Καταγγελία πολίτη από το φαρμακείο ΕΟΠΥΥ Πειραιά – Η ψηφιακή λύση που εξαγγέλθηκε, αλλά δεν λειτούργησε ποτέ

Σκηνές ταλαιπωρίας για δεκάδες συμπολίτες μας με σοβαρές ασθένειες εκτυλίχθηκαν σήμερα έξω από το φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στον Πειραιά, με τον καύσωνα να επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την ήδη εξαντλητική διαδικασία.

Σύμφωνα με καταγγελία πολίτη μέσω Facebook, στις 8:35 το πρωί πήρε χαρτάκι με νούμερο 80 για την αναμονή, προκειμένου να παραλάβει φάρμακο υψηλού κόστους (ΦΥΚ). Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, η ουρά είχε ήδη ξεπεράσει τα 79 άτομα — και μιλάμε για ανθρώπους με σοβαρές ή ακόμα και “αήττητες” παθήσεις, που είναι υποχρεωμένοι να περιμένουν σε ένα σύστημα που υπόσχεται ψηφιακές λύσεις, αλλά δεν τις παραδίδει.

Η εφαρμογή που «θα τα έφερνε σπίτι»… έμεινε στις εξαγγελίες

Ο ίδιος πολίτης υπενθυμίζει την εξαγγελία του Υπουργού Υγείας πριν μήνες, σχετικά με την εφαρμογή που θα επέτρεπε τη διανομή των ΦΥΚ στο σπίτι. Παρά τις δεσμεύσεις για αποσυμφόρηση των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ και για αξιοπρεπή εξυπηρέτηση ευάλωτων ασθενών, η εφαρμογή δεν έχει ενεργοποιηθεί ποτέ.

«Η πλατφόρμα απλώς δεν υπάρχει. Κι εμείς περιμένουμε όρθιοι, στον καύσωνα, για φάρμακα που πολλές φορές είναι σωτήρια για τη ζωή μας», γράφει αγανακτισμένος ο πολίτης.

Οι εργαζόμενοι: «Κάνουμε ό,τι μπορούμε»

Παρά τη συστηματική αδυναμία του κράτους να παραδώσει όσα υπόσχεται, οι εργαζόμενοι στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ κάνουν φιλότιμες προσπάθειες για να εξυπηρετήσουν τους πολίτες με όσο το δυνατόν περισσότερη συνέπεια. Όπως σημειώνεται στην ίδια καταγγελία, οι υπάλληλοι κρατούν όρθια την εξυπηρέτηση, παρότι βρίσκονται και οι ίδιοι σε αντίξοες συνθήκες, εξυπηρετώντας εκατοντάδες περιστατικά καθημερινά με περιορισμένο προσωπικό.

Σε ποια άλλη χώρα το «κατ’ οίκον» παραμένει υπόσχεση;

Όταν η τεχνολογία υπάρχει, αλλά δεν ενεργοποιείται, δεν φταίει η πολυπλοκότητα — φταίει η αδιαφορία. Την ώρα που ιδιώτες courier φέρνουν τρόφιμα σε 15 λεπτά, το κράτος δεν μπορεί να φέρει σωτήρια φάρμακα στους ασθενείς που αδυνατούν να σταθούν για ώρες στην ουρά. Και όμως, το μόνο που απαιτείται είναι να πατήσει κάποιος ένα κουμπί και να ανοίξει μια εφαρμογή.

Μέχρι τότε, άνθρωποι με βαρύ ιστορικό υγείας θα συνεχίσουν να παλεύουν όχι μόνο με την ασθένεια, αλλά και με το ελληνικό γραφειοκρατικό αδιέξοδο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *