Ήταν 3 Ιανουαρίου του 2013 όταν έμαθα για το ενδιαφέρον του Μελισσανίδη για την περιοχή της ανάπλασης με την αγορά της Μόμπιλ. Αμέσως έγραψα άρθρο με τίτλο:
“ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ”.
Αν υπήρχε δήμος Δραπετσώνας θα είχε ακουστεί το καμπανάκι σαν σειρήνα. Όποιος κι αν ήταν ο δήμαρχος, όποιο κι αν ήταν το δημοτικό συμβούλιο, από την επόμενη θα ξεκινούσε αγώνας δρόμου να μην αλλάξει χρήση προς το χειρότερο ο χώρος. Αλλά τα πράγματα είχαν αλλάξει. Η Δραπετσώνα δεν υπήρχε πια σαν δήμος, είχε συγχωνευτεί με το γειτονικό Κερατσίνι. Έξι σύμβουλοι στους 41 είναι τραγική μειοψηφία. Ως δημοτικός σύμβουλος στο Κερατσίνι-Δραπετσώνα ήμουν μια φωνή μοναχική κολλημένη “στα δικά μου”. Ο Τζανής νοιαζόταν για την Φόρμουλα 1 κι οι άλλοι για τον Τζανή. Δεν είναι παράξενο. Ακόμη, μετά από 10 χρόνια συμβίωσης στο Κερατσίνι οι πιο πολλοί δεν ξέρουν για το Θεμιστόκλειο. Κι όσοι ξέρουν “αμφιβάλλουν”. Φυσικά, αμφιβάλλουν γιατί ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ. Γιατί να ήξεραν για την Ανάπλαση, λοιπόν, κι ας τους αφορούσε άμεσα το θέμα.
Τώρα βέβαια είναι αλλιώς, τις πρώτες μέρες όμως του 2013 μας έπιασαν στον ύπνο. Όλους μαζί σαν πόλη. Και τώρα τρέχουμε και δεν προλαβαίνουμε. Δημοσιεύω την ανάρτηση εκείνης της ημέρας.
************************************
Πέμπτη, 3 Ιανουαρίου 2013
ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ,
ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Διάβασα το παρακάτω ρεπορτάζ από το μπλογκ NEWSBOMB.GR Στον Δ. Μελισσανίδη οι εγκαταστάσεις της ΒP Hellas στη ΔραπετσώναΤετάρτη 02 Ιανουαρίου 2013 17:56
Με μια επιχειρηματική κίνηση-ματ έκλεισε το 2012 ο Δημήτρης Μελισσανίδης, καθώς ο όμιλος Aegean εξαγόρασε τις εγκαταστάσεις της ΒP Hellas στη Δραπετσώνα.
Είχαν προηγηθεί οι εξαγορές από τον όμιλο Aegean, συμφερόντων του κ. Μελισσανίδη, των εγκαταστάσεων της Texaco στον Ασπρόπυργο, των εγκαταστάσεων καυσίμων της εταιρείας Shell στο Λας Πάλμας στα Κανάρια Νησιά και των αντίστοιχων υποδομών της Exxon-Μobil στην Αίγυπτο.
Ο τερματικός σταθμός της BP Hellas, που εξαγόρασε η Aegean, είναι τοποθετημένος σε στρατηγική θέση, δύο χιλιόμετρα δυτικά του λιμανιού του Πειραιά στην περιοχή της Δραπετσώνας. Αποτελεί τον πυρήνα επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που αναπτύσσονται στην ελληνική αγορά αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου (Ιταλία, Ουκρανία, Κύπρο, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κροατία και Σκόπια). Από τις εγκαταστάσεις αυτές μπορούν να διακινηθούν ετησίως 60 εκατομμύρια λίτρα λιπαντικών και να τροφοδοτηθεί πάνω από το 40% των παραγόμενων λιπαντικών στη χώρα μας.
Στο τέλος της ανάρτησης εκείνης (της 3/1/2013) σχολίαζα τα γεγονότα ως εξής:
Αν το ρεπορτάζ αληθεύει τότε η υπόθεση ανάπλαση πνέει τα λοίσθια. Δυστυχώς, αυτό ήταν ό,τι χειρότερο μπορούσαμε να ακούσουμε σαν νέο με την έλευση του 2013.