Αρχείο

Σεπτέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Τρ. Σεπ 2nd, 2025
Υπάλληλος του 1555 σε βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα

Μία νέα υπηρεσία που φέρνει πραγματική ισότητα στην εξυπηρέτηση εγκαινίασε το τηλεφωνικό κέντρο 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Πρόκειται για τη δυνατότητα βιντεοκλήσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, ώστε πολίτες με προβλήματα ακοής να μπορούν να εξυπηρετούνται άμεσα και με σεβασμό στις ανάγκες τους.

Επίσκεψη Νίκης Κεραμέως στο 1555

Τη λειτουργία της νέας υπηρεσίας παρακολούθησε από κοντά η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, η οποία επισκέφθηκε το τηλεφωνικό κέντρο. Στο πλαίσιο της επίσκεψής της:

  • Είδε σε πραγματικό χρόνο τη διαδικασία ορισμού ραντεβού μέσω του site του 1555.

  • Συνομίλησε με υπαλλήλους και τον διερμηνέα της νοηματικής.

  • Παρακολούθησε δοκιμαστική βιντεοκλήση μεταξύ υπαλλήλου/διερμηνέα και πολίτη με προβλήματα ακοής.

«Η ισότιμη πρόσβαση αποτελεί προτεραιότητα»

Σε δήλωσή της, η κ. Κεραμέως τόνισε:

«Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για τη σύγχρονη δημόσια διοίκηση. Επεκτείνουμε τη λειτουργία του 1555 προκειμένου να μπορούν να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα οι συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής. Στεκόμαστε στο πλευρό των πολιτών, μεριμνούμε για όλους ανεξαιρέτως με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας του συνόλου των Ελλήνων πολιτών».

Πώς λειτουργεί η νέα υπηρεσία

Η διαδικασία είναι απλή και πραγματοποιείται μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του 1555 (1555.gov.gr), με χρήση κωδικών Taxisnet.

  • Ο πολίτης υποβάλλει αίτημα ραντεβού μέσω της ψηφιακής εξυπηρέτησης.

  • Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00.

  • Διαθέσιμο είναι και επεξηγηματικό βίντεο στη διεύθυνση: 1555.gov.gr/vinteoklisi-stin-noimatiki.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *